joi, 24 ianuarie 2013

O noua etapa

Anul acesta Cafeneaua vieneza va veni cu un element de noutate. Acest blog a fost gandit in timp nu doar ca un jurnal personal dar si ca o modalitate de a comunica celor ce ne citesc lucruri frumoase, inedite si din care putem invata cu totii ceva si ne putem auto-depasi. Dorim sa crestem si sa invatam impreuna si sa oferim celor din jur cate putin din ceea ce am acumulat si noi.
Si pentru ca dorim sa oferim mai mult, am decis sa gazduim ganduri, discutii sau articole scrise de oameni ca noi, oameni care au ceva ca sa ne comunice, oameni de la care putem invata ceva: pasiune, stil de viata, optimism, o noua perspectiva, oameni care sa ne faca peste noapte mai bogati - sufleteste.
Sub eticheta Special Guest oricine are ceva de comunicat si impartit cu ceilalti si care ne face astfel pe toti mai castigati este invitat sa ne contacteze.
Poate ca acest proiect ar fi zacut in continuare pe fundul unui sertar al mintii mele, daca cineva drag nu mi-ar fi propus sa postez ceva scris de altcineva drag, care din pacate nu mai este printre noi si care totusi continua sa ne fie alaturi in ciuda trecerii anilor.

Primul post din seria invitatilor speciali va fi un articol scris acum ceva vreme de unchiul meu, Paul Borta, jurnalist si mare iubitor al automobilismului. Un om pasionat care o sa va povesteasca acum in prezent cum a vazut el un eveniment auto de importanta pentru anul 2005 - 75 ani de Geneva Motor Show. Este felul nostru sa ii spunem ca nu l-am uitat si ca munca si pasiunea lui sunt in continuare apreciate. Si este modul lui de a ne ajuta sa trecem intr-o noua etapa in evolutia noastra din spatiul de bloguri.
Keep close, o sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu