miercuri, 20 februarie 2013

Fetele mele sunt bogate!

Nu, n-am castigat la loto, n-am primit nici o mostenire si tati n-a ajuns director de multinationala. Eu raman la parerea ca, in viata in general, unii sunt facuti sa aiba bani, iar altii raman pe o linie de plutire orice-ar face. Ceea ce nu e rau! Atata vreme cat traiul e decent si iti mai poti permite si mici extravagante.

Dar fetele mele chiar sunt bogate! Si, evident, nu vorbesc de bani! Nici de dragostea neconditionata si ultra-mega-uriasa a parintilor. Asta se vede cu ochiul liber si cred ca nimeni nu se indoieste de ea. Au multe alte persoane dragi in viata lor. Si sunt iubite si rasfatate… cea mare mai mult, iar cea mica vine puternic din urma. Avem bunici si o strabunica, avem unchi si matusi, de drept sau autointitulati/e, nasi super-atenti si implicati, finutzi si finutze si prieteni. Si astfel pe Arina o aud foarte des zicand “vleau sa vina cineva la noi!” sau intreband alergand spre usa “cine-a venit”. Pentru ca ea e obisnuita sa avem casa plina, sa intrebe lumea de ea si sa o ceara la telefon, sa primeasca atentii mai mici sau mai mari… ei i se pare normal sa fie in centrul lumii tuturor. E o mica diva si e nostim ca, fara sa stie ce inseamna, simte asta.

Nu vreau ca fetele mele sa ajunga staruri si sa aiba neaparat fani si admiratori. Si chiar nu vreau sa fie rasfatate mai mult decat normalul. Dar imi creste inima sa vad ca sunt iubite, ca nu sunt niciodata singure, ca au oameni pe care se pot baza. Sunt bogate pentru ca cei apropiati investesc in ele timp, preocupare, grija, interes, cunostinte, idei… fiecare vine cu ce poate, cu ganduri pozitive si cu suflete sincere si deschise. Iar noi ii iubim la randul nostru si nu am putea renunta la nici unii dintre ei. Cred ca se cunosc ei/ele bine, dar in caz de nevoie pot sa trimit si “citatii”. :)

Acum mai am un lucru la care deja am inceput sa lucrez. Moaca mare si Pufosenia trebuie sa invete sa se iubeasca si sa fie totul una pentru cealalta. Ma gandesc ca intr-un an asa pot sa dau deja primele teste in sensul asta sa vedem daca am fost sau nu un bun profesor. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu