luni, 25 februarie 2013

Si inca o aniversare...

La inceput fiecare saptamana e importanta. Asa ca mi se pare mare lucru ca azi Kitty a facut 3 saptamani. Sunt bucuroasa si un pic usurata pentru asta. Pentru ca imi doresc sa creasca putin, sa fie mai putin vulnerabila la orice, sa inceapa sa isi tina capsorul, sa stea pe burtica, sa incepem sa comunicam... din astea! Sunt usurata ca am scapat de operatie (si mi-am jurat ca o alta operatie nu mai fac decat daca viata mea depinde de asta! :)), sunt usurata ca am trecut peste primele zile de nauceala... si acum vreau sa treaca prima luna... poate chiar primele doua. Stiu ca fiecare etapa are frumusetile ei, avantaje si dezavantaje... si o iubesc pe Pufosica asa cum e acum, super-mica si dragalasa. Dar astept si momentul in care sa ne simtim ceva mai mult pe picioarele noastre.

Are mami o bombonica!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu