luni, 11 martie 2013

Hai, Primavara!

Am fost afara. S-a luminat. De fapt, am vazut chiar soarele. E destul de cald si sunt si pasari peste tot care, bineinteles, canta. Sunt chiar si albine... ceea ce e un pic periculos. Au aparut si ghioceii... la cei de curte ma refer. Si-s bucuroasa ca o sa am un liliac bogat.

E senzatia aia de trezire la viata. Poate ca suna a compunere de clasa a-IV-a, dar chiar mai avem putin si "inflorim" cu totii. Sau cel putin asta ar merita sa facem pentru ca au fost suficiente atatea luni de moleseala. Nu, nu vreau sa aud de astenie. Abia astept zilele mai lungi cu energie si forta si pofta de viata! Mi-e dor de plimbari sau lenevit la terase, de rochite si balerini, de flori frumoase peste tot, de frunze verzi si iarba proaspata (suna ca si cum stau sa pasc!). Mi-e dor de sfanta Primavara cu tot ce are ea mai bun. Si gata! Mai avem putin si ne putem bucura de ea.

Pana una-alta am cascat gura la propriu la un avion care facea giumbuslucuri. Si datorita lui am vazut un cer de un albastru super... de primavara. Clar suntem pe drumul cel bun! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu