marți, 5 martie 2013

La tembelizator

Ca tot ziceam ca nu prea am preocupari in perioada asta... Sunt treaza la diferite ore din zi si din noapte. Noaptea mai ales, dau drumul la televizor… ca sa am si eu senzatia ca vorbeste cineva cu mine. Si, nu stiu cum se face, la orice ora, pe toate canalele autohtone… si minunate, dau numai peste mondenitati. Se pare ca avem atata monden… de nu-l mai putem duce.

O gramada de pupeze si pitzi-staruri in devenire. Care mai de care mai botoxata si siliconata. Nimic socant! Deja emisiunile tv sunt ale lor, revistele la fel… lumea le cere (se pare!!!), iar ele isi fac de cap. Si ca se cearta ca in mahala, iar nu e o surpriza. Dar eu am ramas nedumerita si chiar surprinsa de ceea ce “vand”. Adica nu e suficent ca vin sa deschida gura si sa emita “n” aberatii pe secunda, ii mai cheama si pe reporterii lu’ peste la ele acasa… si isi arata dormitoarele, dulapurile… cred ca si ce au in frigider au aratat astea de le-am vazut acum cateva seri (2 maimutze diferite, la aceeasi ora, pe 2 canale diferite), doar ca n-am stat sa casc gura sa ma tampesc prea mult.
Serios vorbind!! Ce naiba e asa interesant?? De ce as vrea eu sa stiu ce are nu stiu care fufa sub pat sau in pat?? De ce sunt atat de sustinute si promovate?? Mai ales ca se lauda numai cu falsuri – de la ce poarta pana la “imbunatatiri”, de la ceea ce sunt pana la ceea ce vor sa devina. Au toate la ele aceleasi replici care cica dau bine si le repeta peste tot ca niste papagali. Si apropos de papagali… de fapt nu vorbesc doar despre dudui. Si dumnealor domnii sunt reprezentati foarte bine. Unul mai “istet” decat altul. Dar stiti cum e… nu sunt ei de vina! Sunt de vina cei care ii “consuma”. Patetic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu