luni, 11 martie 2013

SPECIAL GUEST

In luna ianuarie a debutat proiectul nostru despre care va povesteam atunci sub eticheta Special Guest. Pe scurt, articole scrise de alti autori decat noi doua, interviuri luate prietenilor si cunostintelor noastre, toate gazduite de Cafenea. Ideea principala este sa descoperim comorile de langa noi, sa dovedim ca fiecare avem ceva special, ceva de spus, ceva de transmis si celorlalti. 
De multe ori avem tendinta sa ne raportam la persoanele publice atunci cand facem ceva, de la alegerea unei diete la stilul de viata sau la imbracaminte. 
Ce ar fi daca am incepe sa invatam de la oamenii de langa noi? Ce ar fi daca ne-am opri pentru o clipa si le-am asculta povestile, sfaturile, confesiunile?
Ce ar fi daca am inlocui foamea de senzational alimentata de televiziuni si reviste cu hrana pentru suflet?
Cred cu tarie in acest proiect si sper din tot sufletul ca timpul imi va dovedi ca a fost o idee buna.
Nu este usor sa gasesti subiecte interesante, sa convingi lumea sa isi deschida sufletul intr-un spatiu virtual, sa gasesti intrebarile corecte si raspunsurile care sa insemne ceva. 
Dar eu zic ca merita mai ales cand vezi bucurie de ambele baricade, special guests si cititori si invit pe aceasta cale pe toti cei pe aceeasi lungime de unda cu noi si care au ceva de spus, de povestit, pe toti cei care stiu ca pot sa faca diferenta, sa ne contacteze, sa iasa din anonimat si sa imparta cu noi o particica din sufletul lor ca sa putem construi impreuna o lume mai frumoasa si mai buna. 
Daca in luna martie prietena noastra Daniela va share-ui cu noi jurnalul sau de calatorie despre cum a urcat pe Kilimanjaro, in aprilie Doina ne va povesti ce inseamna pentru ea dieta raw vegan. Ma intreb cine va fi invitatul nostru special in luna mai ...   lista este deschisa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu