miercuri, 24 aprilie 2013

Despre nume

Ma gandeam... ce-or sa-mi faca fetele mele cand or sa creasca daca n-or sa le placa numele pe care le-am ales?! Nici principalele, nici back-up-urile. Am toate sansele, nu? Pentru ca in general asa se intampla - parintii aleg (mai rar acum nasii sau bunicii), iar copiii se stramba! Cred ca de-asta nici nu le putem schimba - mai mult de jumatate din populatie ar vrea rebotezare. Ce haos ar fi! :)
Doi la mana... ce-o sa ma fac eu daca nici mie n-or sa-mi mai placa numele lor peste vreo 10-15 ani?!? :) Si nici n-o sa le mai pot spune Pufarina, Plusika, Kitty, Pufoasa... si ce alintaturi din astea mai nimeresc. O sa raman la Ari si Kate... macar sint mai ne-comune! :)
Oricum, eu m-am straduit sa le aleg nume pe care eu le consider norocoase! Pai numai Arina are de serbat 4 zile! Sa contabilizez cate cadouri o sa primeasca?? :)) Nu ca in rest nu ar primi! Unele persoane dragi si dragutze ii dau cadouri pur si simplu numai pentru ca o vad. Sa nu-si mai incapa in piele de rasfat!
Ce vreau eu sa spun de fapt? Ca eu o sa-mi serbez fetele pentru fiecare din numele lor - principal sau secundar, mai sfant sau mai putin sfant, ca o sa le incurajez sa se simta importante in zilele respective si nu numai, ca o sa le spun mereu ca li se cuvin multe si ca nu trebuie sa permita altora sa le faca sa se indoiasca de asta.
Asa ca uitati-va in calendarul ortodox (sau catolic) si descoperiti-va sfintii. Si tineti cont de ei!
Fetele o pupa astazi in mod special pe nana Ellie si ii ureaza "la multi ani". :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu