marți, 30 aprilie 2013

Despre vesti bune

Imi plac extraordinar de mult vestile bune! (Cui nu???) Si imi plac la nebunie copiii! Deci va dati seama ce iese cand vestile bune sunt despre copii?

Cu cat mai multi copii, cu atat mai bine! Copiii sunt grozavi - sunt buni, sunt isteti, sunt sinceri, autentici, simpatici, spontani, efervescenti, creativi... Cum ii transformam noi e alta poveste! :)
Copiii sunt speranta, miracol, bucurie, lumina... sunt viitorul nostru asa cum dorim sa il construim. Sunt oglinda noastra - in ei ne reflectam imaginea, in ei ne transpunem ideile si principiile si dorintele. Iar ei le iau si le transforma in ce stiu ei mai bun.
Copiii stiu uneori cel mai bine cum sa ne trezeasca la realitate, sa ne faca sa realizam ce conteaza cu adevarat. Trebuie doar sa avem timp, ochi si urechi pentru ei.

Pana de curand n-am stiut cu adevarat de ce m-am mutat la curte. :)))) Acum stiu ca imi place la nebunie sa o vad plina, mai ales cu copii. Imi plac rasetele si tipetele si harjonelile lor, imi place fericirea lor molipsitoare. Sincer mi-ar dori sa se intoarca timpurile in care oamenii faceau si cate 10 copii! :)) Pana atunci insa, ma bucur de cei existenti si sunt foarte emotionata si curioasa de sosirea a inca catorva pana la sfarsitul anului. Ii asteptam cu mare drag sa ii iubim si sa ii pretuim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu