luni, 29 aprilie 2013

Gaza mea vorbareata

Am pus pe hartie o alta serie de perle. De la Taz citare:

"Pitil-pitil"
"Dicamente"
"Ma valtesc"
"Incheiut"
"Maine dimiseala"
"Pestacol"
"Patinete"
"Dupasupea"
"Mananc patita"
"Tigaia Tai Cuca"
"Am beiat"
"Eu tuf"
"Gabusti"
"Depepsita"
"Am fost la peatu"
"Sa zamb"

Mult succes la tradus! :)

In ceea ce priveste traznaile... Din seria "legitimatia lui tati in vaza cu flori", am gasit un magnet mutat de pe frigider in punga cu faina... punga asezata de fapt si de drept frumos la locul ei in dulap. Iar mai nou, raspunsurile considerate a fi serioase vin insotite de cate un "pana mea!"... pe un ton afectat, fireste! La impartasit a luat vinul cu forta... si apoi s-a "laudat" ca l-a scuipat pentru ca ei nu ii place! Mamaie si tataie sunt Boltone si Boltonica, unchiu' Onut e "lasfatat", lui tati ii dam sa bea doar bere pentru ca el asta bea (desi culmea nu asta bea :))... si unele mai bine le pastram pentru noi pentru ca o sa fiu acuzata ca dau tot din casa si imi pun familia in situatii usor stanjenitoare. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu