marți, 30 aprilie 2013

Vine, vine luuuna maai!

E luna mea preferata!!! Iuhuuuu!! :) E plina de flori, e calda, insorita, apar capsunile si primele cirese, apare primul sentiment de vacanta.

In luna mai am botezat-o pe Arina si o s-o botezam si pe Kate. In luna mai am cununat niste persoane foarte dragi si pe gustul nostru - daca zic Danutza, e ok, daca zic Bogdanel, o sa spuna ca fac misto de el. :) In luna mai e ziua lui Ellie si a lui Vali si a lui Bortone si a lui Mihai si a altora carora imi e drag mereu sa le spun "la multi ani"... Si o pup virtual mai ales pe Deliuta. Si sunt si sfintii Constantin si Elena... adica ziua mea si a Corinei. E luna in care imi aduc aminte cu nostalgie si iubire si de alte persoane pretioase pe care, din pacate, le-am pierdut. Si cred ca e prima data cand dau nume atat de clare intr-o postare, dar daca tot sunt speciale, de ce nu?!?

In luna mai simt mai multa energie decat in multe alte luni laolalta. Si caut motive sa o sarbatoresc si ma bucur tare-tare cand reusesc. Pentru ca prefer sa fie plina si sa pierd sirul evenimentelor si sa ma trezesc dimineata sa descopar ca e inca o zi speciala si dedicata cuiva.

E foarte frumoasa luna mai si am de gand sa ma bucur din plin de ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu