joi, 30 mai 2013

Alte multumiri II

Dlagii mei,

Am zis ca mai scliu si incelc sa o fac lepede pana nu obosesc din nou. Sa ma ieltati daca nu spun tot ce tlebuie, dal sunt asa de mica!!!
Incepusem sa le multumesc oamenilol dlagi. Stiu ca nu e nevoie sa spun ceva de fiecale in palte. Pentlu ca toti stiu ca si eu si Ali si mami si tati ii iubim si ii lespectam si nu am putea fala ei. Plus ca nu vleau sa supal pe nimeni. Nu vleau sa scliu mai mult de unii si mai putin de altii, nu vleau sa uit pe cineva… eu vleau sa fiu sincela si colecta… dal mai am un pic pana o sa clesc si o sa invat cum sa fac asta.

O sa spun totusi ca am niste nasi pelfecti cale, mai plesus de olice, mi-au facut cadou un bebe mic cale o sa vina peste cateva luni si cale o sa fie febletea mea si cu cale o sa fac multe plostioale! Pentlu ca, nu va faceti spelante, prea cuminti n-o sa fim!!
Si mai am si niste bunici inimosi cale al face olice ca noi sa fim bine si vesele si sa nu plangem nici un, nici un pic. Unchi si matusi principali… putini, dal buni. Si sa indlazneasca sa nu lecunoasca ca, cel mai mult pe lumea asta, ne iubesc pe mine si pe Ali!!! Si mamaita batlana, si matusa Vela, matusa Coli si unchiu’ Mihai, matusa Adi si unchiu’ Tibi, Cliss, matusa Tututa si unchiu’ Gheolghita… stiu ca toti au fost si sunt alatuli de mine pentlu ca sunt sange din sangele lol… sau pe-aploape! J

Mai am un glup de fani… chial daca ei inca nu stiu asta: Mali, Sebi, Lales, Antonia, Matei, Bianca si cled eu si Solana… si Sala si Vladutz. Eu sunt cea mai mica dintle ei si ei nu plea au labdale cu mine pentlu ca eu nu stiu sa alelg. Dar sunt si cea mai dlagutza!!! :)) Asta deocamdata, pana ol sa apala Adam si Andlei si ceilalti, fetite sau baietei, ce-ol fi ei! Vleau sa le spun si palintilol de fani ca fac o tleaba gozava, ca sunt palinti minunati cu copii minunati si ca ii adol: Dana si Sebi Male, Colina si Clisti, Dana si Bogdan, Calmen si Daniel, Gabitza zisa si Elena, Loxi si Adi si Alina si Ladu. Adliana si Luci vol fi si ei palinti glozavi si eu si Ali ne luam angajamentul sa il invatam si pe Adam nazdlavanii si o sa stlicam din ceea ce ei vol incelca sa educe.
E gleu pentlu mine sa tin minte atatea nume. Dal ii stiu pe toti plietenii lui tati si pe toate plietenele lui mami. I-am vazut si pe colegii si pe colegele lol si ii pup mult de tot ca si-au facut timp sa vina sa ma vada pe mine… si abia astept sa ma fac mai male si sa plofit de toti cum face Ali. Am vazut eu!!! Ali o pacaleste meleu pe Alice sa ii cotlobaie plin dulapuli, ial cu Onut al lu’ mamaie cica seamana atat de mult ca lumea zice ca e a lui. O iubeste pe Vali pe fata si pe Catalin in taina si le cele meleu papusi. Pe Janina o convinge sa ii dea palfumulile ei si in culand mami va tlebui sa cumpele o cutie sa i-o dea cadou. Si atat se rasfata cu celalalt Onut si cu fina si cu finu’, ca meleu i se da tot ce vlea ea si mami, salaca lamane nebagata in seama! Pe Ioana o innebuneste pana se pune la mintea ei… dal eu cled ca Ioana o sa ma iubeasca mai mult pe mine pentlu ca ma cheama ca pe ea. Si Mihai o sa ne faca meleu poze supel la amandoua pentlu ca suntem flumoase si simpatice!

Si stiti ceva? Cand o sa fiu male vleau sa fiu si sociabila ca BFP-ul lui mami, haioasa ca nasu’ ei Clisti, de incledele ca nasa ei Adina, flumoasa ca plietena ei Camo si buna si desteapta si iubitoale si la fel cum sunt toti oamenii astia flumosi si glozavi! Pentlu ca palintii mei si ai lui Ali au glija ca noi sa avem in jul doal oameni speciali pe cale sa ii putem avea ca exemple!
Cu dlag,

Kitty!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu