vineri, 17 mai 2013

BFP

Ce poti scrie despre un om complex, astfel incat sa nu scapi nimic din vedere? Cum poti transpune prietenia si aprecierea si afectiunea in cuvinte, astfel incat imaginea rezultata sa nu para nici simpla, dar nici siropoasa? Cum poti sa cuprinzi totul fara sa existe mereu  tentatia de a reveni si a face completari? Cred ca nu se poate nici in scris, nici verbal. Cred ca o relatie trainica si frumoasa se construieste in timp, contorizand fapte, acumuland experiente, cred ca relatiile sufletelor care se potrivesc merg si de la sine, dar si cu implicare si daruire. Cred ca relatiile speciale se simt, nu se relateaza.

Totusi! Sunt din ce in ce mai convinsa de teoria ca, decat o armata de cunostinte si amici, mai bine o mana de prieteni de incredere si de baza. Am in jur cateva persoane pe care le admir, le respect si pe care simt nevoia sa le vad sau sa le aud des. Nu am sa le nominalizez… cel putin nu de data asta. :) Nici nu cred ca ar fi nevoie, nu? Ma bazez pe autoidentificare! :) O sa vorbesc insa despre o super prietena… pentru ca vreau, pentru ca merita, pentru ca i-o datorez… si pentru ca m-a amenintat si m-a torturat cu picatura chinezeasca! :)))))))
Nu ii dau numele… si s-ar putea sa mi-o iau! :) Dar spun asa:
- are un suflet atat de mare, incat ar putea cuprinde toti locuitorii planetei... si pe cei de pe Marte;
- are o imensa putere de intelegere... si asta intra la pachet cu eticheta de "mama ranitilor" - ea asculta pe toata lumea, ea ajuta pe toata lumea, si cand zice ca nu se mai implica, tot i se inmoaie inima... ca asa e ea!
- e foarte haioasa... si dezinvolta... si spontana... cu ea timpul trece repede si cu folos... si pe jos de ras, ca nu degeaba ma prabuseam eu mereu de pe un anumit scaun, mai ales in faza de foarte "embarasada"  (asta e licenta de la o tiza de-a mea!);
- e foarte curajoasa si puternica... si capabila sa ii ridice si pe altii;
- uneori e modesta si se subapreciaza grav... alteori e victima perfecta... si pentru asta o sa mi-o iau, dar stiu foarte bine atitudinea de Fecioara :));
- are si gura mare, dar e pe masura sufletului - zice multe, dar in principal adevaruri... si nu e capabila de mari rautati, chiar daca uneori ar vrea sa mai arunce si cu asa ceva;
- are lipici la oameni - multi ii cauta compania pentru ca e umana, accesibila, nu are figuri sau aere de vedeta... oricat ar fi ea de Alice Kessler;
- nu e razbunatoare, nu e capabila de ura, e sincera... si relativ directa - asta pentru ca multe le tine in ea si nu le spune ca sa nu raneasca.

De ce nu zic nimic de rau? Pai nu prea am ce. Adica nu ma deranjeza ca nu imi face negrese... ca pot sa imi fac si eu! Si nu ma deranjeaza ca e somnoroasa. Desi in perioada asta as uda cu apa rece pe oricine ar indrazni sa doarma in fata mea! Si nu ma deranjeaza ca are anumite calitati si defecte pe care eu nu le am - pana la urma e bine ca suntem complementare!

1 la mana: ghiciti despre cine e vorba!
2 la mana: poate cineva sa spuna ca nu am dreptate???
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu