luni, 13 mai 2013

Culoare, aroma, textura

@ Internet source
Iubesc primavara in primul rand pentru generozitatea cu care ne trateaza an de an, fara discriminare. 
Culmea este ca in fiecare an, m-a obisnuit sa imi ofere si ceva nou si inedit care sa imi bucure sufletul.
Daca anul trecut spre exemplu, mi-a scos in cale salcamii cu parfumul lor imbatator, anul acesta m-a tentat cu altceva. Acum m-a invatat sa ma opresc o secunda, sa adulmec aroma florilor sale, sa imi incant privirea cu verdele frunzelor si sa ating cu o mangaiere fiecare plantuta ce imi iese in cale.
Anul acesta mai mult ca oricand apreciez o plimbare lunga in parc, oricare ar fi acesta, atata vreme cat sunt inconjurata de verdeata, de zumzet de albine si parfumul florilor de sezon.
@ Internet source

Este o minunata conspiratie a naturii pentru a ma lega mai mult de ea si marturisesc ca imi place sa ma las vrajita si purtata pe aceste noi cai pline de culoare, aroma si textura.
Am descoperit acum ceva vreme ca lucrurile simple sunt cele care ne incanta cel mai mult sufletul, care ne fac mai bogati si mai frumosi. 
Nu avem nevoie de un palat pentru a ne simti bogati, de aur pentru a avea putere, de un ton ridicat pentru a domina o conversatie. Avem nevoie de liniste si pace si echilibru, de un suflet mare si bland, de o plimbare in natura care ne va imbratisa intotdeauna ca pe fiul ratacitor.
@ Internet source
Suntem extrem de imbelsugati si natura ne pune la dispozitie fericirea imediata si neconditionata.
Trebuie doar sa invatam sa profitam de ceea ce ni se ofera, sa decantam valoarea de superficial si kitsch, sa alegem sa profitam de fiecare clipa pe care o traim, de oamenii frumosi care ne inconjoara, de sentimente adevarate si trainice. 
Si pentru ca alegerea ne apartine intotdeauna, de ce sa nu preferam calea care ne-ar aduce cele mai mari satisfactii?
Enjoy your spring, people!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu