marți, 28 mai 2013

Multumiri

Intotdeauna mi-am reprosat ca nu am mai mult curaj. Imi e ciuda ca nu stiu sa risc si ca nu sunt in stare sa pun in practica macar jumatate din lucrurile pe care mi le-as dori. De-asta admir din cale-afara oamenii care isi pun sufletul intr-un vis, oamenii carora nu le e teama sa isi urmeze o pasiune oriunde ar duce ea.

Mi-am dorit pentru Kitty un botez frumos ca ea. Cumva inca simt ca nu m-am implicat suficient si ca nu am facut mai mult. Asta e o alta poveste insa... sa zicem ca din motive mai mult sau mai putin obiective, am facut ce s-a putut. Ceea ce e important, si vreau sa subliniez, e ca am avut norocul sa fim ajutati de oameni care si-au dat tot interesul ca noi sa reusim sa cream amintiri frumoase pentru micutza noastra. La unii ne asteptam (Ellie si Florin sunt intotdeauna mai mult decat ne-am putea dori). Cu altii am colaborat pentru prima data. Dar nu, nu mi-a fost teama de rezultat. Mi-a convenit sa astept cu nerabdare si emotie sa vad ce urmeaza sa iasa. Pentru ca am avut un preview de care m-am indragostit la prima vedere si pentru ca simteam ca nu are cum sa iasa decat bine. Am fost mai mult decat incantata de ceea ce am primit si singurul regret pe care il am e ca nu am cerut o gama mai larga din minunile pe care le pot crea.

Practic nu ii cunosc pe oamenii astia... si imi pare rau. Pentru ca, fiind vorba de lucruri calde, vesele, colorate, pline de lumina, nu pot sa cred decat ca sunt suflete pe masura, oameni sensibili, din cale-afara de talentati, implicati, oameni care fac cu tot dragul ceea ce fac si fac bine. Iar eu am o senzatie de bine si de bucurie cand vad ca exista si ca fac o diferenta. Pentru ca, din pacate, cred ca multi dintre noi traim prea ingraditi de compromisuri. Si pana la urma e vina noastra. Nu cred ca e neaparat noroc sa faci ceea ce iti place. Mai tine si de vointa, de tarie de caracter, de talent, de inspiratie, de curaj.

Le multumesc Cristinei si lui Cosmin (imi permit sa le spun asa) si va recomand din suflet www.botezuritematice.ro si www.cosmin.marincea.ro Si fac asta pentru ca merita sa ii implicati in evenimentele voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu