joi, 2 mai 2013

Pregatiri de Paste

Zilele astea toata lumea se pregateste de sarbatoare. Toata lumea face curatenie... eu si fetele mele facem haos! :) De dimineata de la 11 si pana acum, am reusit sa punem casa cu fundul in sus... si asa am lasat-o! Apoi ne-am mutat afara...sa facem treaba buna si in curte. Adica de ce nu am imprastia nisip pe gazonul lui tati??? Si de ce nu am umple terasa de jucarii? Doar sunt colorate si vesele! Singura parte problematica e ca nu stiu ce ne mai ramane sa facem si maine. Dar ne descurcam noi. Nu, nu prea se pune problema sa facem curat ca sa o putem lua maine de la capat. Pai ce, noi lucram la "Munca in zadar SRL"?!? In cel mai bun caz le strangem si noi pe cele de care ne impiedicam, in rest... lumea are treaba si nu ne viziteaza pe noi sa zici ca e rost sa ne facem de rusine!

Doi la mana... toata lumea face oua azi. Se gateste de zor. In afara de faptul ca ma ia foamea cand aud, nu am nici o alta tresarire. Anul asta am decretat lene totala si o completa inactivitate pentru Paste. Si-asa, daca fac dulciuri, e musai sa si mananc din ele (BAD!!!!), cu mielu' nu prea avem puncte comune, iar la oua, ca sa revin la ele, mai bine renuntam din start pentru ca Arina e in stare sa manance fara simtul masurii. Asa ca... fara munca si cu ce ne-o pica de la unul, de la altul. Facem si economie, nu? :))

Oricum, spor la treaba tuturor gospodinelor! Faceti de toate pentru ca asa e traditional si frumos si crestineste... si nu ii criticati prea dur pe cei anti-spirit ca mine! Anti-spirit la munca, nu la veselie... sa ne intelegem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu