luni, 3 iunie 2013

Copiii mei

Am 5! Cine stie, cunoaste! :)) Si in curand, foarte curand o sa am 6. Daca tot a fost ziua lor sambata, m-am decis sa ma laud un pic cu ei.

De fetele mele oficiale si legale, sa zic asa, am tot vorbit. Una negrutza, una alba, una obraznicutza, cealalta prea mica sa isi dea inca in petec, amandoua fitzoase si cu personalitate… frumoase si destepte ca mama lor! :))) Si devreme acasa ca tatal! (Sunt absolut convinsa ca o sa am reclamatii pentru asa afirmatii!)

Pe langa pupezele… primul copil in chestiune, adica in ordinea sosirii… si domnisorica de altfel – Malina. Inaltuta si slabuta, cu tenul alb si blonduta. :)) Mali e gingasa si sfioasa, e delicata, rezervata, foaaaaarte cuminte si ascultatoare. Pai cati copii mananca, de exemplu, loboda si stevie si alte balarii fara sa cracneasca?? In afara de a mea, bineinteles, care ar manca non-stop numai carnati!!! Mali e un copil bun de pus la rana! Frumoasa nu mai spun! Iubareata… cu discernamant, clar!! Ca n-o sa iubim asa pe orisicine!! Si e isteata foc!! Ca are cui semana. Deja are inclinatii spre desen foarte bune si ia si lectii de engleza. E blanda si buna ca tati (nu ca mami nu ar fi!) si priceputa (inclusiv la prajituri) si talentata ca mami (nu ca tati nu ar fi!). Mali e un mini-Berbecut… si prevad ca o sa fie hotarata si sigura pe ea!

Apoi e Rares. Rares are atata energie, incat le-a pus capac si parintilor si bunicilor. E indraznet, vorbaret, mereu curios, prinde repede orice si pune in practica. Are idei ce te lasa cu gura cascata pentru ca e si istet pe deasupra. Rares e mester mare. Deja foarte tehnic! :) Eu habar n-am care e diferenta intre drujba si flex si alte ustensile caraitoare. Rares cred ca e in stare sa spuna ce scrie si in manualul de utilizare. E pasionat… si rar vezi asa ceva la un copil de nici 3 ani. E hotarat si foarte ferm in convingeri. Si sa il vad eu pe ala care ar putea sa faca fata unui debit de “de ce”-uri de cam 20 de ori pe minut!!! Pe Rares il vad inventator sau ceva de genul. Sau primul om pe Venus sau mai stiu eu pe unde!!! Pentru ca mi se pare si foarte curajos!

Ultimul, dar nu cel din urma… doar ca sosire din seria 2010-2012, e Sebi. Sebi are mutrita de copil perfect de reclama – blond, cu ochi albastri, sugubat nevoie mare. Pare atat de inocent… si de fapt te prinzi repede ca in mintea lui se invart o groaza de rotite. Te vrajeste cu ochii si zambetul… si te cam face, sa zic asa!!! Ca vorbeam de energie… e valabila si in cazul lui. Asa o mentine pe mamica lui tanara si in forma! E febletea Malinei si mandria lui tati (sa se necajeasca un pic aia de n-au si ei baieti! Vorbesc de al meu sot din dotare, sa nu fiu inteleasa gresit!) Sebi vine tare din urma si o sa fie lider de formatie foarte curand! :) A, si clar o sa franga multe inimi!!! Iar eu o sa ma prapadesc de ras cand o s-o vad pe mamica lui ca nu mai face fata atator admiratoare! :))))

Iar ei toti sunt preferatii si adoratii mei, sunt bucurie si veselie, sunt lumina familiilor noastre si motivele cele mai intemeiate si perfecte ca noi sa ne simtim impliniti si cei mai norocosi si mai fericiti.

Abia astept, peste vreun an asa, sa completez si sa extind caracterizarea. Kate va fi facut deja o groaza de nazbatii, Adam o sa se apropie si el de un anisor… si cine stie?!? Vom avea surprize de dezvaluit in mod sigur! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu