joi, 11 iulie 2013

In clubul piticilor

In clubul piticilor mei a intrat de ieri si bebe Adam. Cu emotii si nerabdare si mai ales multa bucurie din partea noastra, a tuturor adultilor care asteptam fiecare copil ca si cum ar fi primul, ca si cum ni s-ar deschide mereu noi orizonturi pe care doar un copil ar putea sa ne invete sa le descoperim.

Nu l-am vazut inca live, sa spun asa... Dar sunt convinsa ca e o minune de copil. A sasea mea minune. Arina e mov de curcubeu. Malina e parfum de primavara. Rares e energia diminetii. Sebi e zambet de lumina. Kate e dulce de magnolie. Si Adam e raza de soare. Toate imi sunt preferate, toate imi sunt esentiale, toate ma definesc si absolut toate ma implinesc.

Asa ca il primesc pe pitic cu bratele deschise, ii doresc sa dea pe din-afara de sanatos, sa fie culmea de norocos, cuminte doar atat cat trebuie, enervant de istet... Ii doresc sa fie dupa chipul si asemanarea parintilor lui pentru ca in mod sigur ei vor sti sa ii dea si sa il invete exact ceea ce trebuie la momentul potrivit. Bine ai venit printre noi, pui mic! Deja te iubim! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu