marți, 16 iulie 2013

Perlutze II

Mamaie: "Sa-mi dea tati banii pentru periuta de dinti ca nu esti cuminte!"
Ari: "Tati nu ale bani, mami ale!"
Mamaie: "Dar de tigari are?"
Ari: "Da, ca balbatii fumeaza!"
Mamaie: "Pai tataie si Ionut nu fumeaza si sunt barbati!"
Ari: "Da, dal ei nu sint ulati!"

"Doamne-Dumnezeule, am ramas fara roata!"
"Cum asa? Unde e roata?"
"Acolo in spate! In goapa aia!"

 "Tebuie sa iti spun un sechet, da ulechea! Malina e fumoasa… si iti mai spun unul… si eu sint fumoasa!"

La baie, in cada:
"Unde se duce apa?"
"In canal... si de acolo o scoate nea Mircea... vine cu masina aia mare si o trage cu furtunul."
La cateva zile:
"Uite-l pe nea Milcea!!! E pe stada cu canala!!"

"Ce e ala?"
"Un stumf."
"Care strumf?"
"Care schie."
"De unde stii?"
"Are un caiet schiitol!"

"Te mai mananca bubitza?"
"Nu... s-a vinecat!"

"Lasa paturica aia in casa, altfel o duc la tomberon si o iau gunoierii!"
"Nuuu... pai bunoierii sint buni!"

"Uite-ti gentuta! Ti-am pus in ea palaria si ochelarii de soare!"
"Cardu' il am?"

"S-au terminat desenele?"
"Nu, e cublicitate!"

"Maine e ziua mea!"
"Cine ti-a spus?"
"Tataie al meu!"
"De ce e ziua ta?"
"Am 2 luni si 3 ani!" (Avea de fapt 3 ani si 5 luni)

"Vei sa ne jucam?"
"Ce sa ne jucam?"
"Pai facem folbal!"

"Toate fetele sint coscodine"
"Ce inseamna asta?"
"Ca fac teaba!"
"Si baietii cum sint?"
"Coscodini!"
"Si tati e?"
"Daaa!"
"Pai ce treaba face tati?"
"Face mancale."
"Cand a facut tati mancare???"
"Peste 2 saptamani cand era el mic!"

Nota:
Unele cuvinte au "l", altele au "r" pentru ca sintem in faza in care le amestecam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu