miercuri, 7 august 2013

Perlutze III

"Mami, cine se aude?"
"Tu!"
"Io s-aude???"

"Cum il cheama pe tatal lui Miru?"
"Andei."
"Si pe al lui Mali?"
"Bogdan."
"Deci stii! Si de ce nu ai vorbit cu ei?"
"Imi era mila de ei!"
"Poate rusine!"
"Rusine, da!"
"Si pe mama ta cum o cheama?"
"Mami meu!"
"Si mai cum?"
"Alina."
"Si pe tati?"
"Tac-tu!"

"I-am spus lu' tati sa-mi ia inghetata!"
"Si ti-a luat?"
"Daaa. Sa nu-mi ceri dup-aia sa n-o mananc!!"

"Mami, bursuchii au bube?"
"Nu. De ce?"
"Al meu are o buba la un picior si un plastur la mana."

"Mai asteapta putin cu pepenele! E rece si faci rosu in gat."
"De la ala galben fac galben in gat?"

"Hai sa stringam tare sa auda tati:"vrem tort""
"Vrem tort! Vrem tort!"
"Mai tare!"
"Mai tare!"
"Nu, maa! Striga tu mai tare!"
"Eu veau tort!"

"Tu vrei ca toata lumea sa te ia doar pe tine in brate???"
"....."
"Nu raspunzi?"
"Nu pot ca mananc! La masa nu se vorbeste!!!"

"Unde ai gasit noroiul asta?"
"La nea Mircea."
"Pai nea Mircea sta in noroi?"
"Da! Ca sa ii creste si lui fori!"

"Mami, vino sa vezi ce-a patit parchetu'!"
"Ce-a patit?"
"O mizerie."

"N-ai mai ajuns, mai mami afara?"
"Nu. Mai am un papuc!"
"Sa il incalti? Pai cat iti ia?"
"Doi."
"Doi ce?"
"Doi papuci... Ca am doua picioare!"

"Sa stii ca ma speriu!"
"De ce?"
"De vijelie!"
"De ce?"
"De vijelie!"
"De ce???"
"De vi-je-li-e!!!"

"Vezi ca am mangait-o!"
"Unde?"
"Pe manutza."
"De ce?"
"Ca am putut."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu