vineri, 9 august 2013

Perlutze IV... si nazdravanii nu mai stiu cate...

"Cine a muscat din scaunul asta?"
"Cred ca Sebi... dar nu mai stiu daca Sebi mic sau Sebi mare." :))
"E, eu ched ca Sebi mic... ca el e bebelus!"
"Serios? Si Sebi mare ce e?
"Oameni mare!"

"Si apoi Pintzu’ si frumoasa s-au sacorit."
"Ce-au facut???"
"S-au sa-co-rit!"
"S-au casatorit?"
"Asta, da!"

"Vezi ca tebuie sa te duci la shopping sa iei mancare pentru puiutzii mei!"
"Cine sunt puiutzii tai?"
"Miru, Mali, Katerina si Sebi."
"Toti?"
"Da. Am un fatzior si 3 fatzioare."

"Mami, m-a balacit Katerina!"
"Poate te-a balosit!"
"Da, asa m-a facut!"

"Te mai uiti la desenele astea si apoi oprim televizorul, da?"
"Da!"
Si eu uit... si mai trec vreo 2 filmulete. Si apoi inchid televizorul si nu zic nimic... poate n-a observat! A doua zi:
"Te mai uiti la desenele astea si apoi oprim televizorul, da?"
"Da!"
Dupa cateva secunde:
"Mami, veau sa uiti ca maine sa inchizi televizoru'!"

"Cu ce te imbraci?"
"Cu o pereche de bluza."

La telefon: "Alo, lupu' cel rau? Vino aici sa (n.r. pe "vezi" l-a inghitit din cauza vitezei cu care vorbea) ce balamuc e! Mami nu ma lasa sa dooorm. Nu vii??? Esti un lup rau. Il chem pe bau-bau! Pa, pa-pa!"

"Te bucuri?"
"Da."
"Cum?"
"Hip-ship-guraaaaa!"

"Imi vine sa ma culc, mami!"
"Acum?? De ce??"
"Ca asa vea stomacu' meu!"

"Ce canta fata aia??"
"Oaie verde si-o laleaaaaa!"

"Mama ursoaica, tata ursoicu' si ursuletu' lor."

Da... Ea e!!! Arina Pufarina, Bubulina, Coscodina:


Aici zicea ca sta la panda sa prinda o furnica:



Si aici nu stiu ce prindea!! Dar s-a vazut singura in camera si-a zis ca e cazul sa mai faca ceva interzis.


Daca, din intamplare, ma suspecteaza cineva ca as fi regizat ceva din toate astea... sau din cele trecute, declar cu mana pe inima ca ma supraestimeaza. Mie nu mi-ar fi trecut prin cap lucruri de genul sau vorbe de duh cu asa greutate. Eu tot ce am putut sa scot in copilaria mea linistita si cuminte (declara martorii!) au fost: "De ce nu exista paine verde?" si "Elefantul da cu tronca!" Boring!!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu