vineri, 16 august 2013

Sfanta Mariuca

Ieri nu am avut timp sa intru pe net... decat foarte putin. Mare pierdere spre deloc! Am prins niste urari din zbor, am vazut niste comment-uri... Nu mi-am batut capul! De dimineata am "studiat" un pic mai in amanunt. Si am tras din nou o concluzie - unii oameni nu au ce face si isi dau asa cu parerea... ca si cum, daca e parerea lor, pai aia e cea corecta si gata!! Ca sa nu spun mai multe... ca nu asta imi e scopul!

Eh, spuneau multi experti:"Nu se serbeaza nimeni azi! E Adormirea Maicii Domnului! Vai, cum sa faceti asa ceva???" Pai uite ca eu asa am pomenit!! Cum se zice pe la mamaie pe la tara. Noi am serbat-o mereu pe mama. Si nu ne-a fost rau deloc. Cu atat mai mult serbam acum, cu cat Arina abia asteapta sa vina ziua ei. Si o serbam si pe 15 august, si pe 8 septembrie... si de Florii. Ca asa vrem si asa ne face placere. Si am putea sa le serbam in fiecare zi pe amandoua. Nu stiu cine ce problema ar avea!

Nu, nu o facem pentru cadouri. :)) E adevarat ca Arina e rasfatata din punctul asta de vedere... sau SI din punctul asta de vedere. Dar nu invitam pe nimeni tocmai pentru ca nu vrem sa obligam pe nimeni, nici sa ne ureze, nici sa ne faca vreun cadou. Mergem pe principiul unui om intelept:"De zi de nume nu se fac invitatii. Cine vine, e binevenit, cine nu... data viitoare!". La fel de bine, cine ne ureaza acum, ii multumim, cine pe 8 septembrie, la fel... cine deloc, nu e cu suparare. :))) Mie mi se pare ok oricum. Pentru ca mie imi e drag sa le spun "la multi ani" oamenilor apropiati si daca au o zi de sfant mai mica, fara cruce in calendar, mai nestiuta de nimeni etc. Caut prilej de sarbatoare si bucurie in orice. De-asta nu inteleg carcotasii care strica cheful omului doar asa, ca le stiu ei pe toate!

N-am avut petrecere ieri, dar am fost acasa si am petrecut timp cu fetele. Ne-am jucat, ne-am relaxat... Si nu se compara cu nimic bucuria care se simtea in vocea Arinei cand spunea ca e ziua ei. Si da, ii plac si cadourile. Dar a fost super fericita ca a venit Sara la ea, a asteptat-o pe Vali toata ziua pentru ca i-am spus ca si-a anuntat vizita, pe Andrei mic nu prea l-a bagat inseama, dar i-a stat foarte bine cu coafura de la Janina. Si oricat ar necaji-o Ionut si Catalin, tot ii place la nebunie sa ii provoace.


Si cam asta! Ne-am spus punctul de vedere. Mai bine sarbatorim orice in legea noastra decat sa ne bagam in treburile altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu