marți, 3 septembrie 2013

Amsterdam - un oras plin de culoare

Iubesc Amsterdamul pentru orice altceva decat s-ar gandi cei mai multi, nu ma atrag nici drogurile, nici fetele si nici macar sex show-urile. 
Culmea este ca daca elimini cele 3 atractii turistice ramai cu mult mai mult: un oras vibrant, vesel, plin de culoare. Un oras care te primeste cu bratele deschise si cu noi oportunitati de fiecare data indiferent de sezon. Si credeti-ma ca stiu ce spun pentru ca l-am vizitat deja de 3 ori in ultimii 4 ani si as reveni oricand cu drag.
De data aceasta am abordat lucrurile putin diferit: ne-am cazat in Amsterdam dar i-am dedicat doar o singura zi in intregime pentru ca restul le-am petrecut vizitand de fiecare data o alta destinatie sau chiar doua. In zilele urmatoare, veti gasi cate un post cu plimbarile noastre si ne veti insoti in micul maraton olandez. 
Olanda este frumoasa cu totul, cu lalele sau fara, oras sau sat.  Nu imi ramane decat sa va invit sa ne urmariti, sa va delectati cu imaginile surprinse si sa va indemn sa vizitati aceasta tara minunata.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu