marți, 24 septembrie 2013

La 7 luni si jumatate...

... cu bataie scurta spre 8... ma prezint cam asa:
- am 2 dinti ascutiti si un al 3-lea pe cale sa sparga gingia... drept pentru care sunt tafnoasa, marai des si ma calmez muscand-o pe mami de tot ce apuc. Si apuc!!!
- sunt racita si am primii mei mucisori. Asta nu e un lucru estetic... Si nici macar laudabil! Dar e o ocupatie de moment si o iau ca atare. Mai prind si cate-o febra din cand in cand... ca s-o disper pe mami. Si-asa zice lumea ca sta acasa toata ziua... Ii dau eu putin de lucru.
- scuip! Si asta cica e urat... Dar o sa fiu destul domnisoara cand o sa fiu mare. Asa ca deocamdata ma distrez.
- dorm putin. Pai ce??? E vreme de dormit cand am atatea de facut??? Ma tarasc pe parchet, apoi povestesc, rod un pic din ursulet, apoi povestesc, vanez jucariile lui Ari, apoi o parasc la mami ca nu mi le lasa si mie, mai si mananc ca mie imi e mereu foame (accept si broccoli daca e cazul), mai imi canta mami un cantecel... Si uite-asa nu stiu unde s-a dus ziua!

Aseara Ari a venit la patul meu si mi-a zis "Te iubesc, Catutza!" Nu stiu prea bine ce inseamna. Dar Ari rade frumos si imi place cand pune mana pe mine... Asa zice ea - "veau sa pun mana pe ea!"... si mami mereu o corecteaza:"O mangai, nu doar pui mana pe ea... ca nu e catzel!" Eh, mai are si Ari multe de invatat! Dar o sa ma ocup eu de asta mai tarziu. Numai sa implinesc alea 8 luni sa vedeti cate-o sa pot sa mai fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu