joi, 31 octombrie 2013

Din primele noastre lectii

Zilele astea la gradinita s-a facut o campanie pentru copiii orfani. Intai, adica ieri, doamna educatoare le-a explicat piticilor ce sunt copiii orfani, cum traiesc ei etc. Si piticii au fost responsabilizati sa aduca de acasa fructe si legume care sa ajunga mai departe la cei care nu pot avea tot ce isi doresc. Asa ca am pregatit si noi o sacosica sa o ducem azi.

Si imi zice Arina aseara:
"Hai sa vorbim despre copiii orfani!"
"Hai! Ce e cu ei?"
"Stii ce sint?"
"Spune-mi tu!"
"Sint copii care nu au oameni mari."
"Adica?"
"Adica nu au mamici si tatici si bunici."
"Asa e. Nu au."
"Adica nu au parinti."
"Da, mamicile si taticii sunt parinti. Si ei nu au."
"Da, ca unii dintre ei sint muriti!"
"Da, parintiii lor au murit." (Ce greu imi e uneori sa o corectez!!! E asa simpatica si originala cu expresiile ei!)
"Si sa stii ca nu au familie. Ca tati si tu si tataie sint familie. Si eu si Katerina sint a ta si tati e al tau si toti sint ai tai..."
"Pai Katerina si tati nu sunt si ai tai?"
"Daa, sint ai nostri!"
"Toti suntem o familie."
"Si copiii orfani nu au mancare si dulciuri si patuturi si camere..."
"Nu au nici jucarii. N-ar trebui sa le ducem si jucarii?"
"Pai doamna Silvia nu a zis de jucarii. Nu le ducem!"
"Nu jucariile tale. Alte jucarii!"
"Acum??? Azi??"
"Hai ca le ducem alta data. Vrei asa?"
"Da. Sa spuna doamna Silvia!"
"Deci maine ce crezi ca faceti la gradi?"
"Halauinu'!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu