joi, 12 decembrie 2013

A doua serbare

"Cum a fost la tati la serviciu?"
"Bine. Dar a fost razboi."
"Cum razboi??"
"Pai o data am vorbit, o data nu am vorbit."
"A, deci ai fost mutulica. Cine a fost?"
"A fost un pinguin, o printesa... Si sa stii ca nu am vorbit cu baietelul ala mic."
"Care baietel? Cum il chema?"
"Tudor."
"Pai Tudor e mic?"
"Da!" (Are 2-3 luni mai putin.)
"Mos Craciun a venit?"
"Da. Dar sa stii ca nu era Mos Craciun. Era un domn imbracat ca Mos Craciun."
"De unde stii tu ca nu era Mos Craciun?"
"Pai si pinguinul era un baiat... Si la teatru cand am fost cu Dana Scufita Rosie era o fetita."
"A, deci nu erau cei adevarati. Dar poate Mos Craciun era."
"Nu era, stiu eu singura!"
"Dar cel adevarat unde e?"
"Pai e departe-departe!!"
"Si o sa vina?"
"O sa vina pana la urma!"
"Poate o sa vina sambata la serbarea de la gradinita."
"Nuuu, sa stii ca nu mai poate sa vina la 9!"
"De unde stii?"
"A zis doamna!"
"Ma rog! Si altcineva a mai fost la tati la serviciu?"
"Pai de fata aia in rosu ti-am zis!"
"Nu mi-ai zis."
"Da, si o fata m-a pictat pe mana. Si a mai fost un magicial... care facea magie."
"Tare! Deci ti-a placut!"
"Mda!"

I-a placut cadoul. Si inima pictata pe mana... am avut scandal sa nu o spalam. A plecat cu ea la gradinita de dimineata. Astept sa vad cum se intoarce. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu