vineri, 13 decembrie 2013

Ce-am mai inventat

"Tati, pune-mi un plasture! Ca ma gandesc eu unde ma doare!"

"Se oftica tati ca esti gata inaintea lui!"
"Da, tati! Esti un osticat!"

"Sa-mi dai sa mananc orez din ala de la mamaie din casorela."

"Ai vazut cum sta varza? Sta asa... intr-un picior!"

"Ma doare ochii!"
"Te dor ochii! Ca ai doi! Te dor manutele daca te dor amandoua, te doare mana daca doare una singura..."
"Bine, ma doare burta de una singura!"

"Ai vazut trenul ala? Merge cu comotiva."

"Ma doare capul rău!"
"Aoleu!"
"Dar stii ce inseamna? Ca nu trece deloc si ma doare toată ziua!"
După un timp...
"Te mai doare capul?"
"Daaaa."
"Hai, fii serioasa!"
"Stai sa ma apas pe burta sa vad dacă ma mai doare!"

"Ha, in poza aia Katerina e bufloasa!" ("botoasa" din câte am dedus)

"Sa stii ca toate cuburile alea sunt de culori piferite!"

"Mami, ce culori sint la femafor?"

"Daaaa, mi-a adus multe cadouri Mos Micolae!"

"Eu in corb am inima si ficat si rinichi si flamani."

"Am desenat vaca asta cu corb si i-am facut si o coada ca sa fie toata!"

"Ce ati facut azi cu doamna Silvia?"
"Nu-mi mai dau aminte!"

"Ce gustare e asta? De la gradinita?"
"Da. Branzijoaice."

"A venit domnu' ala la gradinita. Domnu' ala, Dumnezeu! Si ne-a impartasit si mi-a dat poza asta sa ma apara de rau."

"Domnu' ala era precut. Se preacea ca e Mos."

"Lasa-ma, mami acum ca nu am timp de voi!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu