vineri, 20 decembrie 2013

"Cel care ma asteapta"

Da, e o carte. Am terminat-o de curand. (Am reusit!!!) Interesanta si emotionanta. Si bogata... sau asa o consider eu. Pentru ca poate fi citita din mai multe perspective - politica, sociala, culturala, istorica. Se devoreaza pur si simplu. Eu am simtit asta pentru ca are si o incarcatura emotionala fantastica.
Si spun ce spun pentru ca eu am citit-o din perspectiva mamei. Mama luptatoare, mama capabila de sacrificii, mama devotata. Suna a cliseu, stiu. Dar atunci cand esti in rol, intelegi si te implici. Sau, chiar daca nu poti vedea lucrurile in lumina asta, ramane o poveste reala, oricand posibila in diverse locuri sau sub diverse forme, ramane dramatic de actuala emotional, dureroasa si totusi incurajatoare, trista si oarecum optimista. O carte despre viata care se pliaza dupa mintea si sufletul celui care o citeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu