miercuri, 11 decembrie 2013

La 3 ani si 10 luni... respectiv 10 luni

Ma culc la 11 seara. Am desteptarea la 6.10. Peste noapte ma mai trezesc de cateva ori sa:
- aud cine vorbeste in somn (vorbesc amandoua, fiecare pe limba ei);
- servesc apa la pat;
- ma duc sa alung vreun dinozaur sau vreo vrajitoare;
- ma prind daca a cazut doar perna din pat sau si copilul;
- conving vreo nelinistita ca e doar 4 dimineata si e cazul sa mai doarma...
... si toate astea in conditii normale, fara sa fie rost de vreo febra sau un nas curgator ceva.
La micul dejun ma energizez forte! Prestez:
- o cafea mare... facuta la ibric cu zahar putinel... dar cofeinizata bine;
- un pahar de Pepsi... rece neaparat;
- ceva ciocolata... jumatate de Snickers sau vreo 2-3 tablete de amaruie... sau ce mai gasesc prin frigider daca tot a fost Mosu' bogat. Sanatate curata!!
Intre 6.30 si 7.30 ma impart... Pun pe foc apa de formula, pun laptele celalalt la incalzit, pun si ibricul de cafea, ma spal pe ochi si imi prind parul, dau laptele Arinei de pe foc si il pun in cana, il termin si pe celalalt, ma duc sa iau pampers si servetele, finalizez si cafeaua, ma duc sus sa imbrac copilul mare, iau copilul mic, ii dau biberonul... Hai ca nu scriu fiecare pas ca o iau razna... si sigur mai sar si din etape. Iar ideea s-a inteles!
Nu, nu e mai usor daca raman doar cu pitica acasa! Practicam calarie, alpinism, goana dupa scame, mersul in patru labe viteza, aruncatul in gol, terorizarea cainelui, cautatul in gunoi... He-heeee... mi-au crescut ochi si la ceafa! Si mi-am antrenat auzul ca aud din camera cealalta orice se intampla, cine si cum misca si daca e cazul sa o iau la goana sau pot sa termin de amestecat in cratita.
Prin urmare fac sport toata ziua, in caz de nevoie mai realimentez cu o ciocolatica, mi s-a luat de gatit si testat retete... si abia astept sa inceapa sa manance si Mitza mica singura... chit ca bag masina de spalat zilnic si spal pe jos de 10 ori... ce ramane dupa aspiratorul Toby. ;)
In rest sintem bine sanatosi, NU ne pregatim de sarbatori pentru ca NU avem planuri, NU am facut curatenie mai serioasa, iar cu atatia Mosi in jur pentru fete, noi NU am mai cumparat cadouri. Rezolvam lucrurile din mers si, daca ne-o da si noua cineva o sarma sezonul asta... :))) Eu una ma mai menajez un pic ca din ianuarie... Alta poveste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu