miercuri, 29 ianuarie 2014

Debut de 2014

Din 6 ianuarie contorizand... In primele 2-3 zile intram pe net la serviciu pe telefon cam la fiecare jumatate de ora... Si seara acasa pe tableta. Apoi am intrat de 2-3 ori pe zi la serviciu... Si seara acasa. Dupa o saptamana am ajuns sa intru doar de-acasa - in fiecare seara... La doua seri... La 3-4... Intru daca am ceva de cautat, daca ma lupt sa tin ochii deschisi sa astept sa adoarma Arina... Intru sa constat, sa mai aflu una-alta... Si in principiu ocolesc subiecte grele, drame. Ocolesc grijile altora pentru ca abia fac fata alor mele. Imi fac rapid o idee sa nu ma rup de tot. Si toate... Si cam atat!

Asa ca... Dupa cum se vede, stau fffff prost cu scrisul. Pe FB nu prea sunt de gasit. Am mail-ul care imi intra automat pe telefon - vad aproape instant si ma straduiesc sa raspund... macar in aceeasi zi. Mai am WhatsApp-ul sa mai primesc poze update cu galustile mici sau ecografii cu bebei care au due date prin vara. Sint inca de gasit si destul de tehnologizata. Dar sunt in maaaaare.... dar maaaaaaare criza de timp. Pentru ca nu ne-am inzapezit, doar a trebuit sa gasesc peste noapte solutii de plasat copii, pentru ca nu am nici femeie la curatenie, nici bona, doar o bunica la jumatate de norma si un bunic mega-stresat, amandoi incapabili sa faca fata celor doua "vijelii" concrete fara sa cada in epuizare. Pentru ca ne mai "invioram" ba cu cate o raceala sau un cot fisurat si ghipsul aferent, ba cu pregatiri de petrecere la gradi (cumparat accesorii, comandat tort) si cu anulari si contramandari tot de petrecere la gradi din cauza de urgie si vremuri incerte, ba cu "maine te duci la gradi!"... si totusi "maine nu te duci la gradi!".

Alerg dupa cateva ore de somn si le mai gasesc din cand in cand. Se dovedesc insa de fiecare data a fi insuficiente. Si da, recunosc... prefer sa dorm decat sa scriu. Prefer sa imi fie lene, sa nu am chef sau inspiratie. Prefer sa dispar... sau mai degraba sa fiu inactiva din anumite puncte de vedere. Pentru ca inca nu m-am clonat si oricum iarna functionez pe o baterie cu capacitati reduse. Si am si un pic prioritati limitate si posibilitati reduse de iesit dintr-un anumit program.

Nu e un inceput de an ideal. Dar il gestionez. Bine sau rau, ramane de vazut. Cert e ca ignor un pic multa lume... Cine are compasiune si intelegere... sunt de gasit... Doar ca nu prea initiez eu dialoguri in perioada asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu