duminică, 2 februarie 2014

2 februarie

Dupa doua zile agitate, am intrat pe FB acum cateva minute si am "frunzarit" un pic cele mai recente postari. In urma acestei instructive activitati am reusit urmatoarele:

- sa ma apuce o foame crunta;
- sa ma gandesc ca sunt anormala pentru ca nu imi cumpar lenjerie de pat o data la o luna;
- sa imi pun serios problema existentiala de "ce dracu' faceau oamenii in serile de iarna cand nu se inventasera jocurile pe calculator;
- sa imi realimentez si inveninez ura pentru zapada, frig, inzapeziri, coduri, meteorologi, experti, plangaciosi;
- sa ma insiropez cu formule intelepte si inspirationale despre natura umana... Nu ca ele ar schimba vreodata pe cineva.
- si sa imi dau seama ca mi se inchid crunt ochii.

Nu e postarea la care se astepta lumea pentru 2 februarie. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu