vineri, 14 februarie 2014

Parerea mea...

... e ca treaba sta cam asa:
- calendarul meu ortodox, si cel de pe patriarhia.ro de altfel, zice ca azi sunt sfintii Auxentiu, Maron si Avraam. Nici un Valentin, nici o Valentina. Acum, sa ma ierte cei care se serbeaza "clandestin"... Dar nu m-am simtit sa ii urez exact pe motivul asta. Si mie mi se pare unul foarte bun.
- eu/noi avem o Valentina foarte draga pe care am urat-o pe 10 februarie. Prin intermediul aceleasi surse am identificat-o pe sfanta in cauza la data asta. Acum, fiecare se serbeaza cand si cum considera de cuviinta... Chiar si de mai multe ori. Nu-i bai si nu-i treaba nimanui. Dar ma gandesc ca e mai bine sa si verificam inainte... Asa, sa evitam situatiile stanjenitoare si bulversante.
- cat despre Valentine's Day... mai mult de kitsch nu pot sa ii zic. Pai tre' sa ne iubim programat azi???  Si daca avem treaba la serviciu??? Si daca ne-am certat ieri??? Ne impacam musai si ne apucam de bombanit iar maine?? Eu stiu ca iubirea mai creste si mai scade in intensitate... e drept!!! Dar nu in functie de data din calendar. Si nu e vorba de urat "la multi ani!". Mai bine sa ne dorim intelegere, respect, incredere, fidelitate, interese comune, dedicare...
La multi ani daca vreti voi!! Dar mai ganditi-va!! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu