vineri, 21 martie 2014

Cum sa nu o iubesti???

"Pune-o langa mine pe canapea, mama!"
"Nu pot acolo, mama! O sa cada."
"Stiu ca o sa cada, mama! Dar trebuie sa invata si ea!"

"Mami, stii de ce nu am zis ca sa ma duci in spate?"
"De ce, mami?"
"Ca mi-e mila de spatele tau!"

"Cati ani au trecut, mami?"
"De cand?"
"De maine!"

"Vrea si papusa mea sa tricicleze."

"Am facut o prajitura si am pus-o acum la cocit."

"O sa fac acum... cat ai clipi ochilor!"

"Vrei sa ne jucam, mami? De-a adevar si de-a jocurile si de-a mami te iubesc pe tati si de-a tati te iubesc pe mami? Vrei, mami, vrei?"

"Ti-e rau, mami? Nu si-ai revenit?"

"Te doare piciorul?"
"Daaa! Ia sa stii cum merg!"

"De ce ii facem aiosoli lu' Kitty?"

"Trebuie."
"Si ii pui si aspiratorul? Mie mi-e frica."
"De ce?"
"L-am prins eu pe tati cand zicea ca ii rupe nasul cu el!"

"Am mancat felu' unu salata amientala."

"A facut freba iar, mami?"

"Maaaai, mama vitrega a vorbit cu un sunet viclean!"


"Fac piurete cu fusta asta."

"Offff, vai steaua mea!"
"Steaua ta?? Tu ai inima, mami!! Inima ta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu