miercuri, 26 martie 2014

Pe final de zi

Dupa ce am mancat azi cam asa: o chifla generoasa cu doua felii de salam si una de cascaval, un ditamai carnatul cu cascaval... si cartofi taranesti langa, o gogoasa chiar uriasa, un mini-pateu cu mere, niste resturi de kiwi si portocala de pe la fete, vreo doi pumni de alune, o bucata de somon cu mamaliga... si o tabletoaie de ciocolata cu ce-o fi avut ea prin compozitie... Si am mai si baut doua cafele cu zahar, un latte, o doza de Cola si vreo trei sorbituri de Pepsi... Ma intreb de ce dracu' imi e foame acum in loc sa imi crape burta!!!!

Si ca variante am:
- ficat iesit din rodaj si turbat de-a binelea... dupa dulce in speta;
- nervi scapati de sub control... dar nu nervi in sensul de crize la propriu, ci nervi din aia din adrenalina si anxietate... ca deh, din ce bagi energizante, din aia o iei razna;
- mirosul carnatilor pe care ii prajeste la ceas de noapte sotul meu pofticios... acum ca jivinele junioare dorm chipurile;
- pur si simplu o zi din aia in care poti baga fara contorizare... ca de-as avea numai din astea as rupe cantarul in doua;
- batranetea care nu ma mai tine tare in fata poftelor, tentatiilor... si care nici nu imi mai face disparute sunculitele prea usor;
- toate variantele de mai sus!!!

Cred ca am mancat si litere. Si aproape imi e frica de ziua de maine!!! Dar nu, nu tin regim!! As manca un ecler!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu