luni, 10 martie 2014

Si iar ha-ha-ha!!

"Mami, uite amulantza!"

"Tableta mea si-a luat-o in creza."

"Vrei sa facem un speriment, mami."

"Du-te la colt acum tati sa imi iei roja!! Trebuie sa imi fac unghiile si mami nu-mi da voie la tableta."

"Daca nu-mi aprinzi lumina o sa ma speriu!"

"Kitty merge la cresa maine. Ce-o inveti?"
"Kitty, sa nu ceri de noi!!"

"Mami, cand dau in ceva murdaros, printesele isi ridica rochia!"

"O sa modelez cu plastilina mai multe curcubele."

"Mami, vrei sa iti dau o milioana de pupiciuri?"

"Am coriele la gat!!!"

"Nu vreau sa te uiti pe Peisbuc, mami!!!"

"Kitty, Toby e siufut!!"

"Mamaie, da-mi niste apa sa ma ocaresc!" (racoresc)

"Mami, te iubesc si te indragesc fiindca atunci cand eram mica m-ai dat pe lume."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu