sâmbătă, 19 aprilie 2014

Merry Easter!!!

E asa o vreme afara ca ma intrebam de dimineata daca maine e Pastele sau Craciunul! In fine... N-am vopsit nici un ou! Si-am vazut ca sunt atatea pe Facebook, ca nu m-ar mira sa aud numai cotcodaceli in urmatoarele zile. Bine, eu nu inteleg de ce nu se limiteaza lumea la zece oua vopsite de familie... adica risipa asta cu cartoane intregi ma depaseste. Sa nu ma dau eu insa mai carcotasa!

N-am facut cozonaci, n-am facut pasca, n-am facut nimic... Si nu ma laud! Cand eram copil savuram cele douazeci de feluri de mancare pregatite de mamaie. Acum prefer putin, treptat, fara ghiftuiri si infulecari de parca de-a doua zi ne-asteapta foametea. Recunosc, sunt linistita si pentru ca a gatit mama pentru patru familii! Si ma bucur ca avem mancarea asigurata pentru urmatoarea saptamana. In rest...pentru mine sarbatoarea nu consta in mancare. Chiar deloc! Pentru mine e important sa fiu in familie, sa ma amuz pe seama fetelor, sa-mi stea inima cand se arunca de pe canapea, s-o vad pe Arina cum pregateste desene cadou sau cum pune la cale sa il pacaleasca pe tataie cu un ou de plastic si pe Kitty cu mersul cracanat si manutele lipicioase ridicate pentru luat in brate. Eu sunt fericita ca ii am pe toti bine sanatosi, ca nimeni nu poate fi suparat pentru ca zgatiile aduc cu ele numai bucurie si iubire, sunt linistita si norocoasa! Cu asta ma laud eu si starea asta o doresc tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu