marți, 27 mai 2014

La multi ani, tataie Ioane!

Desi Arina zice ca e secret ca e ziua ta (o avea ea logica ei!), eu iti spun public la multi ani. Sa fii sanatos... si cu multa rabdare... cu stocuri de rabdare... Fiindca fara tine nu ne-am descurca! Uneori am senzatia ca Arina te iubeste mai mult decat pe oricine. Iar Katerina te viseaza si iti spune numele si in somn. Primul lucru atunci cand le iau de la gradinita/cresa e simplu "Tataie???"... Pentru ca tataie le rasfata, le ia jucarii, le pregateste casorele cu fructe, le cara in brate, le repara jucariile stricate, cauta peste zi ce li se nazare lor ca vor peste noapte, le vegheaza si le protejeaza si merge pana in panzele albe pentru orice pentru ele. Toata lumea stie ca pentru ele tataie Ioane e Dumnezeu, iar pentru tataie Ioane ele sunt totul.

Clar eu nu as fi unde sunt aici fara tataie Ioane. Si poate nu sunt coerenta in exprimare dupa trei nopti nedormite... Dar, fara tataie Ioane, eu nu stiu cum as face fata. Pentru ca si pe mine ma ajuta infinit, ma "descurca", cumva ma cara inca in brate chiar daca nu mai sunt de mult un copil sau nu ne vedem zilnic. Si in rest... E secret in sufletul meu ce avem noi pentru el. Dar sper ca el simte in ciuda a tot si a toate!

La multi ani, tataie Ioane!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu