miercuri, 6 august 2014

Copilu' meu ala mic...

... Inca suge degetele mari de la ambele maini. Dupa fix un an, m-am apucat din nou de dezvat!!! Anul trecut i-am pus manusi in maini timp de o luna... Si tot ce am obtinut a fost sa o fac sa treaca de la un deget la doua. Pediatra m-a certat, mi-a zis sa o las in pace, nervii mei au pocnit si de ciuda esecului (ca deh, copilu' meu tre' sa fie perfect!!!), si de nedumerirea si confuzia create de parerile contradictorii. Cert e ca am lasat-o balta... si am dormit mai linistiti! :)))

Acum ne-am apucat din nou... Cu doua zile in urma. Cu simt de raspundere. Am luat Mavala Stop si i-am dat pe unghiile degetelor mari. Pe el scrie ca nu e indicat copiilor sub 3 ani. Unii pediatri totusi il recomanda. Am zis ca incercam si noi... poate-poate! Adica, daca nu acum cand e in vacanta... In fine, luni seara si noaptea spre marti a fost haos - urlete, nervi, isterie, nesomn, agitatie... Noi batosi, ea tafnoasa. Noi ii vorbeam frumos si incercam sa o linistim, ea ne pocnea cum ne prindea. Am zis ca e exclus sa rezistam asa 10 zile!
A doua zi a fost docila, cooperanta... Nu degete in gura, nu crize, nu scandal... Am zis ca intr-o clipa de neatentie, i-or fi schimbat-o mamei la piata cand a fost cu ea. Nu degeaba zicea toata lumea ca e baietel!!! Ne si vedeam cu sacii in caruta. Doar azi-noapte a dormit lemn 8 ore. La ea in pat!!!
Cand... Exact!! De dimineata sugea cu pofta la degete!! Cu tot cu lac pe ele! Si e amar!!! Doamneeee!!! Si asta nu e tot. S-a razbunat de zici ca s-a prins de schema. A atins cu degetele niste cereale. Cerealele au devenit cumplit de amare. Apoi, una cate una, mi le servea mie!! "Nu vreau, Kate! Nu mananc!" "Mami, iei!!"... adica "vrei!" Si acum, dupa o ora, parca am toata gura amara... si gatul... Iar ea, tot ce atinge se amareste. Dar nu conteaza! Nu o mai deranjeaza.
Si eu ce fac?!?! Nu doar acum, in general! Ce ma fac eu de fiecare data cand o sa vrea sa imi arate ea mie?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu